torsdag 4 november 2010

Laddar

Har tagit en liten promenad med hundarna, knall väder. Men nu sitter jag och njuter utsikten och laddar mobilen, glömde laddaren hemma. Igår hade jag en super dag, var i Funäsdalen och träffade min vän som jag inte sett på 18,5 år, ett kärt återseende. Vänskap är som fint vin blir bara bättre med tiden :)
Appropå vin så fick jag även njuta trevligt sällskap, skratt, massor av prat och gott vin, i går kväll. Fick ett sms och en inbjudan till björnidet ;) Tusen tack för en trevlig kväll. Detta med hund skall vara roligt och vi borde glädjas åt och med varandra, tänk vad trevligt det vore.
Oj nu har det börjat komma lite snö, ytterligare ett glädjeämne.
Ha en glad onsdag, min farmors motto " det du gör mot andra slår tillbaka tusen falt."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar