torsdag 19 maj 2011

Liten och rädd!

Men ibland finns det en viljor som är större och starkare som kommer till undsättning. Att vara nybörjare är inte alltid så lätt, och gudarna skall veta vilket mod som krävs för att ge sig i kast med olika uppgifter. Men när man som nybörjare lyckas att hitta en mentor som guidar en och lyssnar, bekräftar blir det en rolig utmaning.

Jag är på ett otroligt bubblande humör idag, ni vet när man känner på sig att något kommer hända men man vet inte vad :)

Ja ja idag skall jag försöka få grabben till att ta några bra bilder på vår snygging Yes, som förövrigt kommer följa mej till Ludvika...Åh det skall bli så kul! Att inte mina arbetskamrater tejpar igen min mun för det är nästan det enda jag babblar och bubblar om...Ludvika hit och dit. Tänk hur det blir sedan när jag varit där och skall bubbla om allt jag gjort och lärt oj oj oj, de kommer nog begära förflyttning :)

En annan sak som jag insett är att jag saknar att ha mina vänner i närheten, tänk vad skönt det hade varit att bara svippa förbi när man har något glädjande att dela med sig av eller bara för att få en tröst kram.
Nu har jag svävat färdigt för idag, läs nu en jordad blogg vettja ;) För nu skall jag fixa mej iordning för att åka på kvartsamtal, nu hoppas vi att grabben skött sig i skolan...
Ha en förtjusande torsdag, bjuder på ett citat av John Cleese " Man behöver inte vara Dalai Lama för att berätta för folk att livet handlar om förändring."


Och en bild på Buffy

1 kommentar:

  1. Wee, vilken härlig känsla :-) Jag tror det bubblar hos mig också :):) Jag håller med dig om att det vore fint med vänner nära, men de bästa bort längst bort.. :)Ha en fortsatt bubblande dag!

    SvaraRadera