söndag 19 januari 2014

Veckoavslut!

Söndag eftermiddag redan, tiden går allt bra fort. Eller så är det för mycket att göra :) Oavsett snart börjar en ny vecka med nya utmaningar, på onsdag skall jag inskaffa nytt pass och inhandla en liten grej! Sedan hoppas jag att jag få jobba lite igen på Bemanningen, trivdes bra där!
Idag var jag ute en sväng med två hundar i skogen och körde lite ospårat, en tjädertupp var allt vi såg men en fin tur blev det. Lite spännande med tanke på att det är inte så mycket snö... Lite nyfikna rötter och annat ris att fastna i. Men det gick bra, min premiär igår på spårad bana gick också bra. Det var iofs tråkigare att åka men en fin kondisträning.

Igår gjorde jag ett besök på en mycket intressant sajt synskonline! Om även ni är lite nyfikna eller behöver lite hjälp av andevärlden, titta in lovar att ni kommer hitta något som passar just er.

Ha nu en spirituell söndag, bjuder på ett par bilder från skogen idag!

Så ser det ut efter att älgen tagit en tupplur!

Ett orört snötäcke!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar